Switch naar desktop website

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u veelgestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Hopelijk kunnen we u op deze manier op weg helpen. Staat er niet tussen wat u zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u deze eenvoudig opnieuw instellen door bovenin te klikken op "Inloggen" en daarna te klikken op "Wachtwoord vergeten". Vervolgens kunt u in de pop-up uw e-mailadres invullen en ontvangt u direct een e-mail waarmee u eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Hoe vind ik snel een artikel?

Met de zoekbalk bovenaan kunt u snel en eenvoudig zoeken op een artikelnummer of productnaam. Indien u geen zoekresultaten krijgt, kunt u de spelling controleren, een algemenere zoekterm proberen of een andere, soortgelijke zoekterm gebruiken. Tevens kunt u navigeren door de menustructuur met de categorieën. Klik bijvoorbeeld op varkens en vervolgens op een subcategorie van varkens. Vindt u nog steeds niet wat u zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" uw gegevens terugvinden onder "Contactgegevens". Hier kunt u zelf eenvoudig uw gegevens wijzigen. Sla uw wijzigen op met de knop "opslaan".

Waar vind ik mijn bestellingen terug?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen terugvinden. Wanneer u klikt op "Mijn bestellingen" kunt u eenvoudig al uw geplaatste bestellingen tot 3 jaar terug zien.

Hoe volg ik mijn bestelling online? (track en trace)

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen terugvinden. Wanneer u klikt op "Mijn bestellingen" kunt u eenvoudig al uw geplaatste bestellingen tot 3 jaar terug zien.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren of een wijziging van uw bestelling door wilt voeren, verzoeken we u dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze afdeling Klantenservice.

Heeft het product dat ik heb gekocht garantie?

Op alle artikelen die u bij ons koopt, zit garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren functioneren. Als u een artikel heeft ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Het artikel wordt vervangen of gerepareerd. Dat is afhankelijk van het artikel. Voor meer informatie neemt u contact op met onze afdeling Klantenservice.

Kan ik mijn facturen bekijken op de website?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen terugvinden. Wanneer u klikt op "Mijn Facturen" onder het kopje "Mijn bestellingen", kunt u eenvoudig al uw facturen bekijken tot 3 jaar terug.

Hoe bekijk ik mijn openstaande facturen online?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen terugvinden. Wanneer u klikt op "Mijn Facturen", onder het kopje "Mijn bestellingen", kunt u eenvoudig al uw facturen bekijken tot 3 jaar terug. Bij iedere factuur kunt u de status van de factuur bekijken. Zo ook de openstaande facturen.

Hoe meld ik een retour aan?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen terugvinden. Ga naar "Mijn bestellingen" en klik op het ordernummer van de bestelling waarin het artikel staat dat u graag retour wilt sturen. Kies vervolgens voor "Producten retourneren". Op deze pagina kunt u het aantal en de reden voor retour van het gewenste retourproduct invullen. Vul vervolgens de gewenste afhaalgegevens in en klik vervolgens op "Retourneren" om de retouraanvraag te bevestigen. U ontvangt een bevestiging per mail.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn producten?

Retourzendingen zijn voor rekening van de klant, tenzij een retour plaatsvindt ten gevolge van een fout van ons. Dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Hoe meld ik een reparatie aan?

Nadat u bent ingelogd kunt u via "Mijn Schippers" alle informatie over uw bestellingen en reparaties terugvinden. Wanneer u klikt op "Mijn reparaties", onder het kopje "Mijn bestellingen", kunt u eenvoudig zelf uw reparatie aanmelden met de knop "Reparatie aanmelden". U ontvangt een bevestiging per mail. Tevens vindt u onder "Mijn Reparaties" een overzicht van de door u aangemelde reparaties tot 3 jaar terug.

Hoe verzilver ik een kortingscode?

In het winkelmandje kunt u een kortingscode verzilveren. Vul de kortingscode in en klik op de knop verzilveren. De kortingscode is dan automatisch verzilverd in de order. Krijgt u een foutmelding? Wellicht is de kortingscode vervallen of al eens eerder gebruikt.

Om onze website te verbeteren maken we gebruik van cookies (anoniem). Raadpleeg onze Cookies.

Please enable cookies.

Een probleem met uw browser..

Mogelijk beperkt uw browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als u de browser in private/incognito modus gebruikt.

Chat met onze helpdesk