Switch naar desktop website

Agrow Loyalty programma

AGROW Loyalty Programma

Klanten van MS Schippers zijn het hart van ons bedrijf. Wij willen graag als partner naast u staan om samen het beste uit uw bedrijf te halen. Naast het krijgen van het beste advies op maat, vinden wij dat onze klanten het recht hebben om korting op te bouwen bij ons. Om deze reden hebben we het AGROW Loyalty Programma in het leven geroepen.

Agrow Loyalty Programma
Agrow Loyalty programma

Groeit u met ons mee?

In ons AGROW Loyalty Programma onderscheiden we 5 niveaus aan de hand van sterren. Afhankelijk van de aankopen die u bij ons doet over een periode van twaalf maanden, krijgt u een aantal sterren. Deze sterren bepalen welke voordelen u krijgt en welk kortingspercentage we over uw aankopen berekenen. Het AGROW Loyalty Programma is transparant, eerlijk en de basis voor een duurzame samenwerking.

Agrow Loyalty Programma
Agrow - Groeit u met ons mee?

1 Ster

Als u nog geen bestellingen hebt gedaan bij MS Schippers valt u in het eerste niveau en krijgt u van ons één ster.

 

1 Ster

In dit niveau profiteert u van onderstaande voordelen:

  • 1% korting bij iedere online bestelling

2 Sterren

Als u tussen de €1 en €2000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers valt u in het tweede niveau en krijgt u van ons twee sterren.

 

2 Sterren

In dit niveau profiteert u van onderstaande voordelen:

  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check

3 Sterren

Als u tussen de €2000 en €6000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers valt u in het derde niveau en krijgt u van ons drie sterren.

 

3 Sterren

In dit niveau profiteert u van onderstaande voordelen:

  • 5% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Een persoonlijke adviseur
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij uw adviseur naar de mogelijkheden)

4 Sterren

Als u tussen de €6000 en €10.000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers valt u in het vierde niveau en krijgt u van ons vier sterren.

 

4 Sterren

In dit niveau profiteert u van onderstaande voordelen:

  • 6% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Een persoonlijke adviseur
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij uw adviseur naar de mogelijkheden)
  • Gratis leenproduct bij reparatie van cruciale apparaten, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie

5 Sterren

Als u €10.000 of meer per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers valt u in het vijfde niveau en krijgt u van ons vijf sterren.

 

5 Sterren

In dit niveau profiteert u van onderstaande voordelen:

  • 7% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Altijd GRATIS verzending
  • Meerdere persoonlijke adviseurs
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij uw adviseur naar de mogelijkheden)
  • Gratis leenproduct bij reparatie van cruciale apparaten, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie

Veelgestelde vragen

Hoe doe ik mee met het AGROW Loyalty Programma?

Nieuwe klanten doen automatisch mee met het AGROW Loyalty Programma. Voor iedereen is meedoen geheel gratis. Bent u al klant bij ons? Check op de website bij “Mijn Schippers” of het AGROW Loyalty Programma is geactiveerd. Indien dit niet zo is kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij schrijven u graag in.

Hoe kan ik zien hoeveel sterren en welke voordelen ik heb?

Wanneer u inlogt op de website ziet u bij uw contactgegevens in Mijn Schippers het aantal sterren die horen bij uw huidige niveau in het AGROW Loyalty Programma.

Hoe krijg ik mijn kortingen?

Kortingen worden automatisch verrekend op uw factuur. Voor betalen via automatische incasso dient u eenmalig een machtiging af te geven. Neem hiervoor contact op met uw adviseur.

Hoe kan ik gebruik maken van automatische incasso?

Voor het betalen via automatische incasso dient u eenmalig een machtiging af te geven. Klanten die facturen via automatische incasso door ons laten incasseren bieden wij één procent korting op (iedere) factuur. Wil je hier gebruik van maken? Neem contact op met onze klantenservice, zij maken dit in orde voor u.

Wat gebeurt er als ik minder ga uitgeven dan vorig jaar?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van uw uitgaven in die periode het aantal sterren. Gaat u minder uitgeven, dan kan het zijn dat uw een niveau daalt. Dit gebeurt automatisch.

Wat moet ik doen om een hogere status te krijgen?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van uw uitgaven in die periode het aantal sterren. Heeft u meer uitgegeven dan de periode daarvoor? U stijgt dan automatisch naar een hoger niveau en profiteert meteen van de bijbehorende voordelen en kortingen.

Ik ben een ster kwijt, hoe kan dit?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van uw uitgaven in die periode het aantal sterren. Heeft u minder uitgegeven dan de periode daarvoor? Het kan zijn dat u daarom een niveau gedaald bent.

Hoe zie ik mijn kortingen?

Om uw korting te zien dient u in te loggen op onze webshop. Uw kortingen zijn dan direct zichtbaar op de productpagina, in de winkelwagen, bij het overzicht van uw bestellingen en op de factuur. U ziet hier terug wat u hebt betaald en hoeveel korting u op u bestelling hebt gekregen.

Wordt er korting berekend over de abonnementen?

Bij MS Schippers bieden we een aantal abonnementen aan, zoals bijvoorbeeld de huur op een machine of een vast bedrag per big voor behandelingen. Over deze abonnementen wordt geen korting berekend in het AGROW Loyalty Programma. Onze abonnementen zijn reeds scherp geprijsd ten opzichte van de losse verkoop. De uitgaven die je doet met betrekking tot de abonnementen, worden wel meegenomen in de berekening om je naar een hoger niveau te tillen in de sterren van het AGROW Loyalty Programma.

Wie is mijn contactpersoon als ik vragen heb?

Wanneer je inlogt op Mijn Schippers zie je direct wie jouw persoonlijke adviseur is bij wie je terecht kunt met al je vragen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice (014-672356) of onze FAQ pagina bekijken.