Switch naar desktop website

Klachten & Retour

Hieronder vindt u alle informatie over online bestellen en veilig betalen in onze webshop. Tevens zijn onze producten altijd scherp geprijsd. Lees hieronder hoe dat in zijn werk gaat. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Scherpe prijzen

Bij MS Schippers doen we geen concessies als het gaat om kwaliteit. Wel bieden we scherpe prijzen zodat je zeker weet dat je onder de streep bij ons goedkoper uit bent.

Klachten

MS Schippers wil u als klant een optimale service bieden. We willen u dan ook zo goed mogelijk van dienst zijn. Mochten er desondanks toch klachten zijn, dan vragen wij u vriendelijk om dit te melden bij de afdeling Klantenservice.

Een klacht kunt u snel en eenvoudig melden door contact op te nemen nemen met de afdeling Klantenservice via het e-mailadres klantenservice.be@schippers.eu of telefonisch via +32(0)14-820713.

Op het moment dat we de klacht hebben ontvangen, streven we er naar om uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen om uw klacht zo spoedig en adequaat mogelijk op te lossen.

Leveringen-Levertijden

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren. Wanneer u voor 12.00 uur bestelt, zal de bestelling dezelfde dag vertrekken vanuit ons magazijn. Wanneer u na 12.00 uur bestelt, zal de bestelling de eerstvolgende werkdag vertrekken. Op het moment dat de levertijden afwijken, wordt de verwachte levertijd per artikel aangegeven. De verwachte levertijd is ook terug te vinden in de bevestigingsmail die u na een bestelling ontvangt.

Leveringen-Vertraagde levering

Wij streven ernaar om bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, stellen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte.

Service & Garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer u een artikel hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel is dit vervanging of reparatie van het artikel. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. De afdeling Klantenservice is bereikbaar via klantenservice.be@schippers.eu of telefonisch op 014-820713.

Meer informatie over de garantie vindt u in de algemene voorwaarden.

Retourneren-Retourvoorwaarden

Als blijkt dat een artikel niet aan de verwachtingen voldoet bestaat de mogelijkheid om dit artikel retour te sturen. Retourzendingen zonder voorafgaande toestemming van MS Schippers zijn niet toegestaan. De kosten van een retourzending zijn voor rekening van afnemer, behalve in geval zij plaatsvinden ten gevolge van een fout van MS Schippers.

Retourzendingen zijn voor risico van de afnemer. Dit houdt in dat MS Schippers niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.

Om de garantie te kunnen geven dat u een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt, zijn we genoodzaakt onderstaande retourvoorwaarden te stellen:

· Retouraanvragen kunnen alleen in behandeling genomen worden als de retouraanvraag binnen 10 werkdagen na levering van de producten bij ons gemeld is.

· Diergeneesmiddelen en/of (aanvullende) diervoeders kunnen niet geretourneerd worden.

· De goederen dienen onbeschadigd, ongeopend, ongebruikt en compleet te zijn. Tevens dienen de producten in de originele verpakking te zitten en mogen de producten niet in de stal geweest zijn.

· De goederen dienen in originele staat omgepakt te worden in een (om)doos.

· De goederen dienen opgeslagen te zijn conform de opslagcondities op het etiket.

· Creditnota’s voor retourgoederen zullen worden toegekend na ontvangst van de goederen en MS Schippers behoudt het recht goederen te weigeren, indien zij vermoedt dat niet aan de gestelde voorwaarden is voldaan.

· Indien producten retour ontvangen worden die niet voldoen aan de hier vermelde eisen dan behoudt MS Schippers zich het recht voor om eventuele kosten in rekening te brengen aan de afnemer.

- Op maat gemaakte producten en speciaal vervaardigde of speciaal voor een afnemer bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden

Retourneren-Heeft u een retourzending?

U kunt een retourzending eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Bestellingen" te gaan. Kies de betreffende bestelling en klik op "details". Via "Producten retourneren" kunt u eenvoudig het retourformulier invullen. U ontvangt automatisch een bevestiging via e-mail.

Wanneer u in het menu kiest voor "Mijn retouren" kunt u altijd en overal een overzicht bekijken van de door u aangemeldde retouren. Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

Reparaties

U kunt een reparatie eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Mijn reparaties" te gaan. Via de knop "Reparatie aanmelden" kunt u zelf eenvoudig uw reparatie bij ons melden.

Mocht u hierover vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

Om onze website te verbeteren maken we gebruik van cookies (anoniem). Raadpleeg onze Cookies.

Please enable cookies.

Een probleem met uw browser..

Mogelijk beperkt uw browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als u de browser in private/incognito modus gebruikt.

Chat met onze helpdesk